wtorek, 30 lipca 2013

Wspólne projekty i Pashmineh.

Jak pamiętacie, na ravelry dziergamy wspólnie Moyen Age.
W związku z tym powstał pomysł stworzenia wspólnego zdjęcia wszystkich sweterków ukończonych w ramach Wspólnego Dziergania.

Póki co, jest ich tylko kilkanaście, ale ich liczba rośnie i mam nadzieję, że collage się wkrótce wzbogaci. Rzecz jasna, samych Średniowiecznych sweterków powstało już znacznie więcej, jednak tutaj umieściliśmy tylko te wydziergana przez uczestników KALa.


W nawiązaniu do naszego wspólnego przedsięwzięcia podesłano mi pewien link: 
Przyznaję, należę do osób, które dość łatwo się wzruszają, szczególnie teraz, kiedy odszedł mój tata (to wciąż wydaje mi się takie nierzeczywiste). I kiedy po raz pierwszy obejrzałam to video, nie mogłam powstrzymać łez wzruszenia.
Dla mnie jest ono bardzo poruszające.
Popatrzcie sami:

KLIK

A tak przy okazji, chciałabym się pochwalić, że Pashmineh jest już gotowy do dziergania!
Dzięki moim wspaniałym testerkom, wzór został wczoraj opublikowany i do 11 sierpnia do północy jest dostępny z 15% zniżką.
Już pracuję nad tłumaczeniem na język polski i w najbliższych dniach wyślę je do wszystkich, którzy już teraz zdecydują się na zakup wzoru.





5 komentarzy:

Elka pisze...

Ogromne wyrazy współczucia z powodu Twojego Taty... :((





Bluzeczka jest niesamowita!!

hand made by pstro pisze...

śliczny ten sweterek

Viola pisze...

Wiem co to znaczy.... To nie prawda ,że żałoba trwa rok! Mojego Taty nie ma już sześć lat i tęsknie za Nim ! A sweterek piękny!

Robótki Marleny pisze...

Wszystkie pięknie wyglądacie:) Piękny kolor włosów Haniu!
Pozdrawiam, Marlena

Anna pisze...

ja się lekko już gibię w tych nazwach czyli ten czarny sweterek ze zdjecia jest do kupienia po polsku z 15% zniżką? bo ja jestem chetna jak najjbardziej :)