sobota, 2 lutego 2013

Cabletta - wzór opublikowany :)

Z ogromną przyjemnością informuję, że wczoraj został opublikowany opis Cabletta Cardigan.





Popatrzcie jakie cudne wersje wykonały testerki!
Każda z nich jest prześliczna, ale modyfikacje Jettshin powaliły mnie na kolana.
Momo zdradziła, że zrobi z tego opisu sukienkę. I to co stworzyła jest po prostu prześliczne!!!
Nie przepadam za sukienkami z dzianiny, ale taką CHCĘ koniecznie :)

A tak nawiasem mówiąc, to do 17 lutego opis można nabyć z 20% zniżką.
Póki co jest dostępny w języku angielskim, ale wkrótce pojawi się tłumaczenie na język polski i niemiecki.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Haniu, wzór świetny to i sweterki ładne :) Masz rację, takich co "CHCĘ koniecznie" będzie chyba więcej :) Super wersja sukienki. Pozdrawiam, Ela.

nie samym szydełkiem pisze...

Haniu wzór jest przecudny i jestem zdecydowana kupić go ,poczekam jednak na polskie tłumaczenie.Czy możesz chociaż w przybliżeniu powiedzieć kiedy będzie?Pozdrawiam

hada pisze...

postaram się dodać polskie tłumaczenie do 17 lutego.

Robótki Marleny pisze...

Haniu, chociaż już raz chwaliłam, pochwalę i następny. Wszystkie wersje testowe bardzo mi się podobają:)
Jak będziesz miała już polską wersję opisu, to ja jestem chętna bo już czekam z niecierpliwością.
Daj koniecznie znać Haniu kochana:)
Pozdrawiam, Marlena

Gosia pisze...

Mam wzór INK ale jeszcze nie zrobiłam go. Teraz czekam na Cablettę po polsku.Fajne masz projekty.Pozdrawiam.