niedziela, 27 stycznia 2013

Cabletta Junior

Do dorosłego kardigana i dorosłej czapki dołączył dziecięcy sweterek: Cabletta Junior.





Zapewne, nie zrobiłabym go tak szybko, gdyby nie doping Kariny (arkarusia). Dziękuję Karinko, za wsparcie i "parcie". Gdyby nie Ty, grzebałabym się pewnie ze sweterkiem do wiosny! A tak, opis się już testuje tutaj i mam nadzieję, że będzie gotowy do publikacji pod koniec lutego.


Tył Cabletta Junior zrobiony jest nieco inaczej niż w dużej Cabletta. I powiem szczerze, że chyba podoba mi się jeszcze bardziej.


Kolekcję Cabletta dopełni jeszcze dziecięca czapka i może mitenki.
Pewnie mogłaby być jeszcze sukienka/tunika z podobnym motywem, tak jak podpowiada mi Aneta (andziulindzia - ogromnie dziękuję za pomysł :*), ale to dopiero wiosną.









A tak nawiasem mówiąc to wczoraj oficjalnie opublikowałam opis Cabletta Hat.


Nic wielkiego ale popatrzcie na wszystkie fajne wersje tej czapki zrobione na ravelry. Bardzo mi się podobają :)

14 komentarzy:

LadyInYarn pisze...

Śliczny sweterek!
Bardzo mi się podoba, dobrze, iż powstała ta wersja, bo jest przepiękna.

Anonimowy pisze...

Haniu, zaparło mi dech z zachwytu nad Twoimi dziełami :) Julcia to urodzona modelka ! Pozdrawiam serdecznie, Ela.

Nutinka pisze...

Piękny. Oj, żeby tak się spodobał mojej córze...

Ewa pisze...

Aj moja szczena na parterze - cudo ewa

Agnieszka M. pisze...

Przepiękny sweterek.Niesamowity.

aniam1009 pisze...

Wygląda niesamowicie :))

Karina pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie, ale przede wszystkim po stronie mojej Malwinki, która za kilka dni będzie miała skończony super sweterek :-))

Antonina pisze...

Przepięknie się ten sweterek prezentuje. Wspaniały, udany projekt. Gratulacje.

Small Megi pisze...

śliczny sweterek!

makneta pisze...

Hania, wymiatasz.
Zapraszam po wyróżnienie do mnie.

persjanka pisze...

piekne rzeczy robisz...sweterek uroczy..pozdrawiam ania

Agata pisze...

ależ fantastyczny!!! obłędny ten tył! i zdjęcie świetne :)

Kasia pisze...

ekstra e book bedzie :o) ja bym cie jeszcze namawiala na mini wersje COLORS OF KAUAI :o)

bean pisze...

Cudowny :) :) :)