niedziela, 1 grudnia 2013

Grudzień i Kalendarz Adwentowy

Grudzień...

Grudzień?????!!!!
Czy ktoś wie kto i kiedy ukradł mój listopad?


A jeśli grudzień, to czas na odrobinę szaleństwa.
W grudniu są moje urodziny i oczywiście Boże Narodzenie więc będzie się działo :)

Kocham Boże Narodzenie i wszystko co jest z nim związane! Nawet te gorączkowe przygotowania i zakupy sprawiają mi przyjemność.
Co roku obiecuję sobie, że nabędę prezenty z dużym wyprzedzeniem, najpóźniej do końca listopada i... co roku kupuję je w połowie grudnia, a czasami nawet w ostatnim tygodniu.
W tym roku pewnie będzie nie inaczej, skoro do tej pory udało mi się skontaktować z Mikołajem jedynie w kwestii prezentu dla Młodej.
Jedynie ozdoby choinkowe mam przygotowane. Odkurzone i posegregowane.
Wymyśliłam sobie, że w tym roku moja choinka będzie biała... tzn ozdoby będą białe i przezroczyste. Zobaczymy co z tego wyniknie.


Póki co wymyśliłam sobie Kalendarz Adwentowy.












Tyle, że mój odrobinę różni się od oryginału.
Tutaj nowe okienko nie otwiera się każdego dnia. Czasem otwieram kilka okienek jednego dnia, ale czasem czekamy z otwarciem nowego do następnego dnia. Wszystko po to by było ciekawie.
A w okienkach czekają promocje, darmowe wzory (nie tylko moje) i świetna zabawa!


Zapraszam Was serdecznie na Ravelry!
Niespodzianki pojawią się także na Facebooku i Tweeterze.

Brak komentarzy: