sobota, 1 grudnia 2012

Lively

Z przyjemnością informuję, że opis Lively został opublikowany.



Zaczął się grudzień, a ja kocham grudzień! W grudniu są Święta, dzień moich urodzin i blogoversary.
A do tego, dzięki pomocy niezastąpionej Kathi, udało mi się opublikować opis Inka w języku niemieckim!

Z tego powodu postanowiłam zrobić małą wyprzedaż swoich opisów i zaoferować je z 15% zniżką.
Od dziś do 10 grudnia :) Żaden kupon nie jest potrzebny. Obniżka będzie automatycznie policzona przy zakupie na ravelry.

Buziaki dla wszystkich i miłego GRUDNIA!!!

2 komentarze:

Kasia robi Sweter pisze...

Bardzo podoba mi sie ten sweterek, moze dlatego, ze obecnie robie podobny. Kolor moze troche za smutny dla mnie ale widze, ze Tobie jest do twarzy. Pozdrawiam, http://kasiaknits.blogspot.com/

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.