środa, 25 stycznia 2012

Prosty Kardigan

Tak jak wspominałam w jednym z poprzednich postów, poszalałam trochę z bąbelkami.
Do kolekcji czapkowo/rękawiczkowo/szalikowej dołączył Prosty Kardigan.


Wzór: moja improwizacja;
Włóczka: First Class Rozetti dokładnie 5 motków (niemalże co do centymetra);
Rozmiar: na czterolatkę;
Druty: 3mm

Bąbelki są z przodu:


Na kieszonkach i rękawach:


I z tyłu:
Sweterek jest robiony całkowicie bezszwowo od góry, metodą, którą nauczyłam się od Ani Kuduji. Rękawy dziergałam tak jak w Audrey. Jedynie kieszonki są zrobione osobno i przyszyte kontrastową włóczką.
Jeśli ktoś chce, to mogę wkleić dokładniejsze notatki.

PS. Ogromnie dziękuję wszystkim za komentarze dotyczące Audrey :)

23 komentarze:

reni pisze...

Fantastyczny.. pozdrawiam

Beata pisze...

Sweterek świetny, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

Karina pisze...

prześliczny :-))

a notki bardzo by się przydały- machnęłabym podobny Malwiniastej :-))

Unknown pisze...

Kardigan bardzo elegancki wyszedł i taki "słodki"
Przyłączam sie do prośby o wzór, oraz o sposób robienia od góry

drutefka pisze...

Przepiękny :) Szkoda, ze moja córcia to chłopczyca. Każdy sweter wyciąąąga i deformuje już pierwszego dnia noszenia. Zero poszanowania dla ciężkiej pracy mamusi :D

Violetta pisze...

cudownie wygląda ten sweterek :)))

Anka pisze...

Śliczny sweterek!

Gazela pisze...

Uroczy sweterek ma Twoja córcia :-) Też kiedyś miałam czas na tego typu ozdobniki. Zrobiłam rękawiczki czarne z białymi bąbelkami (25 lat temu). Pojechałam w nich na dwa dni w okolice Katowic i rękawiczkowe dekoracje z białych zamieniły się w szare. Mam nadzieję, że teraz bardziej dbają o czystość powietrza w tamtych rejonach Polski :-) Mimo zdarzenia, sentyment do bąbelków pozostał :-) Pozdrawiam.

ElGie pisze...

Super!!!! Taki niby prosty a bardzo efektowny...

lamika88 pisze...

Prześliczny kardigan:-)

Dorfi pisze...

Piękny sweterek. Córcia z pewnością wygląda w nim uroczo.

*gooocha* pisze...

Zdecydowanie przepiękny!

Małgorzata pisze...

Tak tak, chce, chcę!! Sweterek świetny, czekam na zdjęcia!

MaBa pisze...

Jest przeuroczy :)

Anonimowy pisze...

Sweterek dla Córci...bezkonkurencyjny ! Śliczny. Będę bardzo wdzięczna za notatki. Pozdrawiam serdecznie, Elżbieta.

Jadzia pisze...

Sweterek jest bardzo ładny. Będę bardzo wdzięczna za dokładne notatki. Już nie jednego się od Ciebie nauczyłam. Pozdrawiam serdecznie.

Alejandra pisze...

Sweterek super, ogólnie cały komplet bardzo mi się podoba, podziwiam fazę na bąbelki, efekt faktycznie bardzo interesujący:)

Antonina pisze...

Piękny projekt. Gratulacje.

Kasia pisze...

super pomysł

Agnieszka M. pisze...

Rewelacja.

Anonimowy pisze...

Dzień dobry! od jakiegoś czasu podglądam,bo mam bratanicę w podobnym wieku i nieraz "coś" Jej udziergam.Ten komplecik "bąbelkowy" śliczny i też bym prosiła o wskazówki do tego sweterka.Podobają mi się Pani prace i pomysły.
Pozdrawiam.Inga.

Anonimowy pisze...

Chciałabym bardzo podziękować za opyblikowanie opisu prześlicznego sweterka. Jest cudowny, jestem pełna podziwu. dziękuję też w imieniu wszystkich tych może jeszcze niedouczonych dziewiarek (ja do nich zaliczam się)ża daje nam Pani rónież mozliwość pomęczenia się i zrobienia takiego dla naszych kochanych wnuczek. Serdecznie pozdrawiam. Emerytka Matylda

Nutinka pisze...

Bardzo dziękuję za przepis na sweterek. Zrobiłam dla najmłodszego dziecka w rodzinie. Jak wyszedł, można podejrzeć tutaj: http://danutinka.blogspot.com/2012/04/teczowy-sweterek.html.