środa, 4 stycznia 2012

Proste Rękawiczki/ Simple Mittens

Pasujące do Prostej Czapki :)


Wzór: moja improwiacja :)
Włóczka Drops Nepal kolor 4399 1 motek i odrobina 4311 i 1103 na kwiatek.
Druty 3mm żeby było ściśle.

Opisik zrobiłam w języku angielskim, na prośbę pewnej osoby :) jednak usunęłam z bloga po przeczytaniu komentarza CU@5. Tak jak napisałam w kolejnym poście nie mam siły na przepychanki dotyczące rękawiczek.




Kwiatki to pomniejszona wersja field poppy by Lesley Stanfield.
Na płatki nabrałam po 3 oczka, a na środek 10 oczek.

8 komentarzy:

lamika88 pisze...

Śliczne rękawiczki;-)

Urszula Myślińska pisze...

Proste a jakie efektowne, prezentują się świetnie, czapeczka również.

polkaknits pisze...

http://www.ravelry.com/patterns/library/dew-drops-mitts

Alejandra pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alejandra pisze...

Bardzo ładnie się prezentują :)

hada pisze...

do CU@5:

to prawda, że są podobne do rękawiczek Justyny, ale jednak nieco inne. Justyna ma o ile się nie mylę coś w rodzaju listków tak jak w tym swetrze : http://www.ravelry.com/patterns/library/raindrop-cardigan, a ja mam zwykłe bąbelki. No i moje są dla czterolatki.

Anet@ pisze...

No ale bez przesady, różnica rozmiaru to nie jest argument przeciwko temu, że wzór jednak bardzo podobny
kuleczki vs. listki to różnica kosmetyczna
przecież tu nie chodzi o benefity, tylko o rzetelność informacji...

Anonimowy pisze...

Witam,bardzo podobają mi się te rękawiczki,chciałabym zrobić moze nie koniecznie identyczne ,ale podobne dla chrześnicy,będę wdzięczna za wskazówki na :beatkaf-67@o2.pl
Pozdrawiam.Beata